2017. április 16., vasárnap

Húsvét a gyerekszobában



Lassan már egy éve, hogy a gyerekek szobája átalakult, a régi lakásunkból hozott, ott hálószobabútorként szolgált szekrények, kanapéágy helyett új bútorokat kaptak. Vidámabb, barátságosabb lett a szoba hangulata, bár még mindig nincs egészen készen, leginkább a dekoráció hiányzik. Nem vagyok rá büszke, de a fiúk ágya feletti képkeretek hónapok óta üresen lógnak a falon, azt már nagyjából kitaláltam, mi kerül beléjük, ám hogy mikor készül el...csuda tudja.
Mindenesetre rövidesen újabb átalakulás várható, mikor Julcsi a mi hálónkból átköltözik a bátyjaihoz.

Ez az első év, hogy a gyerekekhez is sikerült belopni egy kis ünnepi hangulatot, amit nagy örömmel fogadtak. Persze nem sikerült mindent elkészíteni, amit szerettem volna, de sebaj, lesz húsvét jövőre is.

A lámpán lógó füzéreket az Aldiban vettem, szeretek itt vásárolni, főleg a "bazársoron".



Julcsi kedvéért egy csöppnyi rózsaszín.





A nyulak a Lidl-ből jöttek velünk haza, át akartam festeni őket, jövőre, ha lesz időm, kedvem, új ruhát kapnak majd.


Tojásfát is díszítettünk. Az ablakba tettük, mert ott Villámkezű Julcsi nem éri el. Még.





A pöttyös tojásokat látva eszembe jutott az a textil-szerű öntapadós anyag, amit nemrégiben szintén az Aldiban vettem. Olló, ragasztó, egy kis szabadidő, és a képkeretek  már nem üresek.

Lackó nyula kék szalagot kapott,




Marcié zöldet.



Levendulalány kindertojás koszorúját azóta el szerettem volna készíteni, mióta megláttam a blogján. Sokáig tartott, mire összegyűlt a 14 tojás, ritkán kapnak a gyerekek, nem is volt minden tojásban citromsárga műanyag-belső, de végre csak sikerült. 



A csibék kissé viharvertek, többen szorultak már csőrplasztikára, néhányan a nyakbavalójukat is elvesztették... igen Júliánk ebbe az ablakba fel tud mászni.



Áldott, szép ünnepet kívánunk mindenkinek!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése